Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Kdyby to tak bylo opravdu, máte vzhledem ke svému věku a tím samozřejmě potenciální maximální infiltrací sociálními šidítky a kyberdebilitou doby vyzrálou osobnost a rozum na správném místě...

Tedy pokud to není jen póza a skutečně to tak vnímáte..

0 0
možnosti
Foto

Ne, opravdu to není jen póza :-) nebudu přeci psát o něčem, za čem si nestojím :-) a děkuji za kompliment :-)

0 0
možnosti
PB

R^

Jste podezřele chytrá.

Držím palce ať se se Vám v budoucnu daří dávat to najevo jen ve vhodných situacích. :-)

0 0
možnosti
PB

Až teď mi došlo, že má předchozí poznámka by mohla být chápána negativně ve vztahu k blogu autorky. :-)

Tak sorry.

Měl jsem na mysli, že v běžném životě nemusí být vždy z taktického hlediska výhodné, netajit se svými intelektuálními schopnostmi.

Autorku prosím ať dál, a pokud možno často, píše.

Díky.

1 0
možnosti
Foto

Na tak mladou holku docela slušný názory.

1 0
možnosti
JM

Jsem stár jak černé uhlí, s netem a PC jsem velmi dobrý kamarád, ale sociální sítě mě úspěšně míjejí. Na facebooku mě pobavil jeho český překlad - atlas hub ;-D

1 0
možnosti
Foto

To jest vážně (v poslední větě) docela neobvyklé konstatování od tak mladé autorky. Ale zřejmě jen díky tomu, že je po neblahých zkušenostech ostatních naštěstí velmi odolná;-)

1 0
možnosti
Foto

Spokojeně a radostně. :-)

1 0
možnosti