Finále MY Model Contest 2018

15. 07. 2018 17:23:42
MY Model Contest je poměrně nová, zato velmi prestižní česká modelingová soutěž hledající mladé modelky. Jak probíhalo její finále tento rok se dozvíte v tomto článku!

Dne 3.7. se konalo finále modelingové soutěže MY model contest pořádané přední českou modelingovou agenturou MY Model Agency, která má pod záštitou jména jako jsou Karolína Kurková, Ester Berdych Sátorová, Hana Soukupová a mnoho dalších. I letos se vše odehrálo v pražské Hauch Galery. Dorazilo také mnoho zajímavých hostů, mezi nimiž byla i Terezie Kovalová, která zpestřila program svou hrou na violoncello, či světoznámý fotograf Robert Vano.

A jak se vůbec mladé modelky hledají? Některé dívky přímo nascoutovaly pracovnice agentury. Primárně však po celé České republice probíhaly castingy a to 3.-17.4. v prodejnách Tally Weijl. Vybrané slečny pak postoupily do semifinále, ze kterého vzešlo deset finalistek. Ty následně absolvovaly dvoudenní soustředění, kde se učily choreografii, o kterou se postarala Renáta Martinová. Dále se zúčastnily castingů do světových agentur jako např. Viva Model Management, Why Not Models, Elite New York, či DNA.

Dostáváme se k samotnému finálovému večeru. Ten dívky odstartovaly ukázkou své chůze v tričkách se svými jmény. Následovala přehlídka šatů slovenského návrháře Zoltána Tótha a poté značky Chatty, kterou otevřela loňská vítězka Karolína Egersdorfová. Tyto části večera prokládaly rozhovory s úspěšnou polskou modelkou Mag Cysewskou a právě Karolínou Egersdorfovou. Poté přišel čas pro porotu (která se skládala např. z majitelky agentury MY Model Agency Lenky Horové Jochové, Roberta Vano, polské modelky Anety Pajak, Zoltána Tótha, či již zmíněných Mag a Karolíny), aby se poradila a rozhodla o letošní vítězce. Tou se nakonec stala Johana Slezáková. Na druhém místě skončila Michaela Poláchová. Tento rok byly vítězné pozice rozšířené ještě o jedno třetí místo, na kterém se umístila Eliška Kurečková. Klasické třetí místo pak obsadila Elen Šrámková. Speciální cenu YLS beauty vyhrála Adéla Soldánová. Těsně před vyhlášením ještě soutěžící předvedly oblečení značky Tally Weijl.

Celým večerem provázela modelka a youtuberka Jitka Nováčková, se kterou se mi podařilo udělat rozhovor.

Jak jsi se dostala k moderování téhle soutěže?

Tak já jsem modelka v MY model agency, takže to bylo dost přirozené. Už vloni jsme to moderovaly společně s Nikol Švantnerovou a vzhledem k tomu, že já moderuji nějaké akce, tak mi z agentury napsali, jestli se toho nechci zhostit.

Letos moderuješ tedy sama. Jsi z toho víc nervózní?

Já myslím, že jsem z toho nervózní úplně stejně a je jedno, jestli jsem sama nebo s někým. Každé je totiž úplně jiná disciplína. Když jsi ve dvou, tak toho máš míň a když jsi sama, tak je to zase opravdu podle tebe. Na druhou stranu když potřebuješ natahovat čas, tak ve dvou je to mnohem jednodušší, protože se můžete začít bavit o něčem z patra, ale když jsi sama, tak mluvit třeba o 4 minuty dýl už je peklo.

A jak jsi se na dnešek připravovala?

Upřímně řečeno jsem neměla tolik času, takže jsem se podívala na scénář, abych věděla, jaký je harmonogram a teď se připravuji tak v průběhu. Vlasy a make-up mi dělají tady, takže tím jsem se vůbec nemusela zabývat a co se outfitu týče, tak jsem si jsem si zašla do Chatty a outfit si vybrala tam.

Ty se poslední dobou věnuješ kromě modelingu také youtubu, bude letos zase vlog?

Já o sobě tedy říkám, že už jsem jenom youtuberka a modeling už vlastně moc nedělám, takže vlog určitě bude. Vloni jsem ho natáčela sama a letos mi dělá kameramana můj kamarád, se kterým se střídáme i ve střihu.

Nakonec bych chtěla poděkovat týmu MY Model Agency za pozvání a všem modelkám přeji do budoucna hodně štěstí.

Autor: Michaela Piontková | neděle 15.7.2018 17:23 | karma článku: 19.15 | přečteno: 2543x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma článku: 4.33 | Přečteno: 141 | Diskuse

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma článku: 11.25 | Přečteno: 303 | Diskuse

Richard Mandelík

Jeden podařený slavnostní koncert k roku české hudby

Koncert až na dvě zajímavé výjimky vokální a celý věnovaný památce české skladatelky Slávy Vorlové (1894—1973)), tudíž dnes užito jen její hudby a občas i textů.

25.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Rytíři Sacher-Masochové v Praze, c. a k. úředníci a milostné vášně

Na Olšanských hřbitovech je hrobka rytířů Krticzků von Jaden. A tam odpočívá i vlastní sestra slavného Sachera-Masocha, díky němuž vzniklo slovo masochismus. Barbara von Sacher. O rodu rytířů Sacher-Masoch a Krticzků.

24.3.2024 v 19:47 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 343 | Diskuse

Pavel Král

Spravedlnost

Po přečtení tohoto příběhu bych mohl jen poznamenat, že spravedlnost je v Božích rukou. A tím by bylo celé téma vyčerpáno. Ale já bych rád spolu s vámi uvažoval o potřebě spravedlnosti v širších souvislostech. A k tomu bych rád...

24.3.2024 v 13:00 | Karma článku: 4.43 | Přečteno: 117 | Diskuse
Počet článků 19 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 866

Jmenuji se Míša, což zmiňuji pro případ, že jste mého jména napsaného obrovským písmem nad tímto textem nevšimli. 
Je mi 20. Vypadám na 15. Cítím se na 12 nebo 45 - nic mezi tím.
Doufám, že se vám mé články budou líbit.
Pokud ne, nevadí. Každý velký umělec byl přece někdy někým nepochopen.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...