Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Silvestr aneb horečka úterní noci

Jeden by řekl, že onemocnět na silvestra musí stát za houby. Jakmile se ovšem z vašeho "Prvního si půjdu zaběhat." stane "Prvního si dám hamburger.", protože zaběhat si zkrátka nemůžete, zjistíte, že to vlastně není až tak špatné.

Každý si za svůj život patrně někdy vyzkouší proležet konec roku v posteli s chřipkou. Pokud už jste si to protrpěli, víte, jaké to je - všichni vás litují, že nikam nemůžete (ne že bych snad měla v plánu opravdu někam chodit), připíjíte si výhradně drinkem namíchaných z vody a kapek proti kašli a tanečním parketem se pro vás stává tak maximálně cesta z gauče do postele. Jinými slovy - dneska párty nebude. To ovšem neznamená, že jsem i tak neměla napilno!
A protože je nový rok a jakožto někdo, kdo píše články, cítím potřebu všechny motivovat k lepšímu životu, rozhodla jsem se sepsat, co jsem na dělala, aby se případně mohl někdo inspirovat, až na Silvestra skončí ve stejné kondici jako já.
1. Umyla jsem si vlasy a vyčerpáním si musela jít lehnout.
2. Spořádala tác jednohubek i přes svou úvodní větu: „Já toho moc nesním, já jsem nemocná.“ Na mojí obranu na nich byly moje oblíbené olivy.
3. Dala jsem si víc oliv.
4. Trochu jsem zaplakala při zjištění, že se úplně nehodí k jitrocelovému sirupu na odkašlávání.
5. Už od tři čtvrtě na deset jsem se snažila neusnout.
6. U „Někdo to rád horké“ jsem obdivovala vždy perfektní make-up Marilyn Monroe... a taky se tak trochu škodolibě radovala, že i sex symbol jako ona má v určitých záběrech dvojitou bradu.
7. O půlnoci jsem si s mamkou přiťukla čajem s medem a citrónem.
8. Napsala jsem všem příbuzným a kamarádům a popřála jim šťastný Nový rok
9. Za doprovodu rachejtlí a ohňostrojů jsem šla spát.
10. A ačkoliv jsem nevypila ani kapku alkoholu, ráno jsem se vzbudila s bolestí hlavy.

Autor: Michaela Piontková | čtvrtek 2.1.2020 20:33 | karma článku: 13,90 | přečteno: 448x
  • Další články autora

Michaela Piontková

Ostrom zdobek aneb Vánoce v pohodě

Návod na to, jak to o Vánocích (ne)dělat, se hodí nejspíš většině z vás. Vsadím se totiž, že právě panikaříte, neboť Štědrý den je za rohem a vy nestíháte, nemáte nic hotovo a přesně proto si čtete náhodné články na internetu.

22.12.2019 v 20:20 | Karma: 9,90 | Přečteno: 216x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Když nemáš IG, měj aspoň Bc.

Nahradí sociální sítě vzdělání? Lze je v některých případech považovat za nezbytné? O jejich reálném využití v různých profesích se dozvíte v dnešním článku.

17.10.2019 v 20:46 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Média

Michaela Piontková

Pointa Piontkové

Aneb fejeton pro všechny, kdož vyrůstali s nevyslovitelným příjmením. Proč jsem si musela čtyřikrát zkontrolovat název, než jsem klikla na tlačítko "publikovat", se dozvíte na konci článku.

13.10.2019 v 20:02 | Karma: 20,38 | Přečteno: 422x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Finále MY Model Contest 2019

Podzim se v módním průmyslu nese především ve znamení týdnů módy. Taktéž je to ovšem období, kdy se ukazuje spoustu nových tváří skrz modelingové soutěže. Mezi jednu z nich patří i MY Model Contest agentury MY Model Agency

10.10.2019 v 18:08 | Karma: 14,63 | Přečteno: 417x | Diskuse| Kultura

Michaela Piontková

Za 120 si můžu koupit Alfa samce

Aneb nedělní průvodce online burzou knih plné erotiky, zdravého životního stylu, vtipných jmen a sarkasmu!

1.9.2019 v 18:26 | Karma: 13,20 | Přečteno: 584x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 866x
Jmenuji se Míša, což zmiňuji pro případ, že jste mého jména napsaného obrovským písmem nad tímto textem nevšimli. 
Je mi 20. Vypadám na 15. Cítím se na 12 nebo 45 - nic mezi tím.
Doufám, že se vám mé články budou líbit.
Pokud ne, nevadí. Každý velký umělec byl přece někdy někým nepochopen.

Seznam rubrik