Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rozhovor s módním návrhářem Zoltánem Tóthem

Zoltán Tóth je mladý slovenský módní návrhář, jehož práci můžete znát například z přehlídek na Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Co chystá do budoucna a kde si jeho oděvy můžete zakoupit se dozvíte v následujícím rozhovoru!

Jak jste se k návrhářství vůbec dostal?

Studoval jsem architekturu a v prvním ročníku jsme v rámci výuky procházeli různými ateliéry. Jedním z nich byl i textil, kde jsem vytvořil takový oděv a hrozně se mi to zalíbilo, tak si mě tam pozvali a nakonec jsem tam zůstal až do bakalářky.

Kdy pro vás nastal ten okamžik, kdy jste si uvědomil, že tohle je opravdu něco, co chcete dělat a ne jen momentální „koníček“?

Absolvoval jsem různé stáže a v roce 2017 jsem měl svou první přehlídku na Mercedes-Benz Fashion Prague Week. Tam jsem se zúčastnil soutěže VAN GRAAF Junior Talent, kterou jsem nečekaně vyhrál a tehdy jsem si uvědomil, že to chci opravdu dělat. Už před tím jsem sice vytvořil pár kolekcí, ale tehdy jsem si uvědomil, že tohle je opravdu to, co chci.

Za poměrně krátkou dobu jste zaznamenal velký úspěch. Máte na to nějaký recept?

Asi dělat to, co milujete a dělat to s radostí. Zapomeňte na nějakou vypočítavost a jděte do toho naplno. To je asi to, co mě tlačí dopředu. Je zajímavé, jak všechno to, co dávate, se vám vrátí.

Na letošním ročník MY Model Contest soutěžící předváděli vaše modely. Co dál momentálně chystáte?

Mám novou kolekci, která je zrovna na různých výstavách a foceních. Teď si chci dát ovšem chvíli pauzu od navrhování a pracuji na různých jiných akcích. Také pojedu do Antverp na šestiměsíční stáž.

A otázka na závěr... kde mohou lidé kupovat vaše oděvy?

Na to se mě ptá spoustu lidí. Zatím jenom u mě, ale už jsem absolvoval jeden pop-up, kde se prodávaly moje šaty. Teď o mě měli zájem v La Gallery Novesta, kde budu mít takový zkušební prodej a uvidíme, jak to půjde, jestli s nimi budu nadále spolupracovat. 

 

Autor: Michaela Piontková | úterý 10.7.2018 18:58 | karma článku: 11,18 | přečteno: 176x
  • Další články autora

Michaela Piontková

Silvestr aneb horečka úterní noci

Jeden by řekl, že onemocnět na silvestra musí stát za houby. Jakmile se ovšem z vašeho "Prvního si půjdu zaběhat." stane "Prvního si dám hamburger.", protože zaběhat si zkrátka nemůžete, zjistíte, že to vlastně není až tak špatné.

2.1.2020 v 20:33 | Karma: 13,90 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní

Michaela Piontková

Ostrom zdobek aneb Vánoce v pohodě

Návod na to, jak to o Vánocích (ne)dělat, se hodí nejspíš většině z vás. Vsadím se totiž, že právě panikaříte, neboť Štědrý den je za rohem a vy nestíháte, nemáte nic hotovo a přesně proto si čtete náhodné články na internetu.

22.12.2019 v 20:20 | Karma: 9,90 | Přečteno: 216x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Když nemáš IG, měj aspoň Bc.

Nahradí sociální sítě vzdělání? Lze je v některých případech považovat za nezbytné? O jejich reálném využití v různých profesích se dozvíte v dnešním článku.

17.10.2019 v 20:46 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Média

Michaela Piontková

Pointa Piontkové

Aneb fejeton pro všechny, kdož vyrůstali s nevyslovitelným příjmením. Proč jsem si musela čtyřikrát zkontrolovat název, než jsem klikla na tlačítko "publikovat", se dozvíte na konci článku.

13.10.2019 v 20:02 | Karma: 20,38 | Přečteno: 422x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Finále MY Model Contest 2019

Podzim se v módním průmyslu nese především ve znamení týdnů módy. Taktéž je to ovšem období, kdy se ukazuje spoustu nových tváří skrz modelingové soutěže. Mezi jednu z nich patří i MY Model Contest agentury MY Model Agency

10.10.2019 v 18:08 | Karma: 14,63 | Přečteno: 417x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 866x
Jmenuji se Míša, což zmiňuji pro případ, že jste mého jména napsaného obrovským písmem nad tímto textem nevšimli. 
Je mi 20. Vypadám na 15. Cítím se na 12 nebo 45 - nic mezi tím.
Doufám, že se vám mé články budou líbit.
Pokud ne, nevadí. Každý velký umělec byl přece někdy někým nepochopen.

Seznam rubrik