Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Probdělá noc

Pokud si chcete přečíst něco nenáročného, jste tu správně. Tenhle článek není o politice, ani o světovém míru a dokonce ani o globálním oteplování. Vlastně je vcelku o ničem. Zabývá se něčím, co všichni dobře známe - nespavostí.

Je přesně 3:57 v noci a já jsem po 2 hodinách koukání do stropu vzdala veškeré snahy usnout. Rozhodla jsem se, že namísto marného vymýšlení jak samu sebe uspat, půjdu raději dělat něco efektivního. A přesně proto tu teď sedím a všechnu svou energii dávám do snahy se nerozbrečet nad tím, že vyprodali šaty, které jsem si chtěla objednat. Ano, opravdu mě to tak vzalo. Znáte ten pocit, když objevíte něco, co je přesně pro vás? Tohle byl ten případ. Už jsem měla v hlavě naplánováno, na jakou akci si je vezmu. Navíc ve slevě stály desetinu původní ceny! Vážně, nelžu. O to je pro mě smíření s tím, že si je nikdy neobleču, těžší. Ano, já vím - taky jsem si říkala, že jsem zbytečně hysterická. Dokud jsem se nepodívala do kalendáře.

Tím se můj seznam úkolů na tuto noc rozšířil na dva - usnout a zotavit ránu na srdci po šatech. Chvíli jsem zkoušela hledat náhradu. Marně. Nic se jim momentálně nevyrovná. Co tedy teď? No coby! Co nás všechny vždycky zaručeně unaví? No přeci snaha pochopit matiku!

Po otevření stránky na internetu (protože z poznámek na 90% nikdy nic nepochopím a z učebnice je tahle možnost takřka 100%) se mi chce spíš než spát spáchat sebevraždu. Ovšem jak tak na to koukám, autor se patrně snažil tyto pocity rozptýlit občasným náznakem vtipu vloženým do textu. Trošku začínám chytat podezření, že to psal můj matikář. Dobrá, máme 4:44 (krásný čas) a k mému překvapení mě učivo neuspalo, nýbrž jsem ho pochopila. To se mi nestává ve dne, natož v noci. Asi poprvé v mém životě, se mi v matice zdá něco srozumitelného. Hmm... Možná už jsem usnula a tohle se mi jen zdá. Nebo spíš jako vždycky TO TEPRVE PŘIJDE! Každopádně jsem KONEČNĚ poprvé za 3 roky matematiky na gymplu našla něco velmi užitečného do života. A totiž výpočet pravděpodobnosti, jestli vás vytáhnou ke zkoušení nebo ne. Taky mě to mohli teda naučit dřív... Dobrá, sice jsem si to vždycky tak logicky odvodila, ale teď mohu získat přesné číslo a to se hodí.

Pět ráno a mamka vstává do práce. Její nechápavý rozespalý výraz, když mě tu viděla, stál za to. To mi připomíná, že ani ne za 2 hodiny bych měla vstát a já jsem stále vzhůru. Momentálně mám naspané 3 hodiny - to bude fajn den. Jo a ještě k tomu v okamžik, kdy to píšu, je pondělí. To mi ten týden hezky začíná.

Trochu si pohrávám s myšlenkou, že se půjdu nasnídat, jelikož můj žaludek s nespavostí očividně moc nesouhlasí a rád by dostal aspoň něco k jídlu. Hrstka křupek ho snad oklame a nechá mě na pokoji. Už i hlava lehce vypovídá službu a začíná bolet a těžknout. Oči se mi zavírají. Je to tady! Konečně přichází únava a já třeba i usnu.

Autor: Michaela Piontková | úterý 4.4.2017 19:20 | karma článku: 11,73 | přečteno: 377x
  • Další články autora

Michaela Piontková

Silvestr aneb horečka úterní noci

Jeden by řekl, že onemocnět na silvestra musí stát za houby. Jakmile se ovšem z vašeho "Prvního si půjdu zaběhat." stane "Prvního si dám hamburger.", protože zaběhat si zkrátka nemůžete, zjistíte, že to vlastně není až tak špatné.

2.1.2020 v 20:33 | Karma: 13,90 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní

Michaela Piontková

Ostrom zdobek aneb Vánoce v pohodě

Návod na to, jak to o Vánocích (ne)dělat, se hodí nejspíš většině z vás. Vsadím se totiž, že právě panikaříte, neboť Štědrý den je za rohem a vy nestíháte, nemáte nic hotovo a přesně proto si čtete náhodné články na internetu.

22.12.2019 v 20:20 | Karma: 9,90 | Přečteno: 216x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Když nemáš IG, měj aspoň Bc.

Nahradí sociální sítě vzdělání? Lze je v některých případech považovat za nezbytné? O jejich reálném využití v různých profesích se dozvíte v dnešním článku.

17.10.2019 v 20:46 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Média

Michaela Piontková

Pointa Piontkové

Aneb fejeton pro všechny, kdož vyrůstali s nevyslovitelným příjmením. Proč jsem si musela čtyřikrát zkontrolovat název, než jsem klikla na tlačítko "publikovat", se dozvíte na konci článku.

13.10.2019 v 20:02 | Karma: 20,38 | Přečteno: 422x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Finále MY Model Contest 2019

Podzim se v módním průmyslu nese především ve znamení týdnů módy. Taktéž je to ovšem období, kdy se ukazuje spoustu nových tváří skrz modelingové soutěže. Mezi jednu z nich patří i MY Model Contest agentury MY Model Agency

10.10.2019 v 18:08 | Karma: 14,63 | Přečteno: 417x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 866x
Jmenuji se Míša, což zmiňuji pro případ, že jste mého jména napsaného obrovským písmem nad tímto textem nevšimli. 
Je mi 20. Vypadám na 15. Cítím se na 12 nebo 45 - nic mezi tím.
Doufám, že se vám mé články budou líbit.
Pokud ne, nevadí. Každý velký umělec byl přece někdy někým nepochopen.

Seznam rubrik