Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

"Proč nemáš kluka?"

Protože nechci? Že by? Protože je mi 17 a narozdíl od ostatních to v tomhle věku nepovažuji za svou modlu? Nebo protože se v mém okolí nenachází nikdo, s kým bych chtěla chodit?

Poslední dobou mi připadá, že většina nezadaných slečen v mém věku si stěžuje, že jsou samy a trpí z toho hroznými "depresemi". V případech, kdy dotyčná v životě nebyla na rande, nikdy nedostala pusu a prakticky se s klukem nikdy pořádně nebavila, je to něco jiného. Tam i chápu, že je to mrzí, na druhou stranu ani to nepovažuji za konec světa. Já přítele nemám a připadám si jako úplný vyvrhel s tím, že jsem takhle momentálně fakt šťastná.

Neříkám, že mě někdy nepřepadne takové to "jéé, já bych taky chtěla být zamilovaná", ale ve své podstatě jsem takhle spokojená. Můžu chodit se svými kamarádkami do města a užít si každou minutu bez toho, aniž bych musela myslet na to, že mám napsat příteli, až dorazím domů, nemusím řešit, že mi chybí (protože mi nemá kdo chybět), nestresuji se s tím, že mi celý den neodepsal a zítra bychom měli jít na rande, nemusím tiše žárlit, když mi vypráví, jak ve škole/práci bavil o něčem s nějakou kamarádkou a tak podobně. Zkrátka a dobře mě nezatěžují ty nepříjemné stránky vztahu.

Podle mě je největší problém těchto holek to, že se domnívají, jak si někoho najdou a všechno bude růžové. Jako jo, ono bude... ale ze začátku. Dřív nebo později budete muset začít tomu vztahu taky něco obětovat a nějakým způsobem ho budovat a to už zase taková sranda taky vždycky není. Já neříkám, že když člověk s někým chodí a je zamilovaný, není to krásné. Samozřejmě že je. A až se u mě objeví někdo, kdo mi za to bude stát, tak budu ráda, ale teď se zkrátka nechci pouštět do nějakých větších akcích (v tomto směru).

Dle mého názoru by si tohle holky měly uvědomit - na to, budovat vztah budete mít celý život. Stresovat se tím, že jste svobodné, na to se v 15ti,16ti,17ti,18ti... fakt vykašlete - čas na paniku kvůli tomuhle přichází až tak ve 30ti. Radši se zvedněte a běžte si co nejvíc užívat holčičí večírky, nákupy, věnujte se sama sobě a celkově dělejte cokoliv, co vás baví a nemyslete na to, že nemáte přítele. On se ten pravý jednou určitě najde.

Autor: Michaela Piontková | pondělí 13.3.2017 19:26 | karma článku: 26,56 | přečteno: 1979x
  • Další články autora

Michaela Piontková

Silvestr aneb horečka úterní noci

Jeden by řekl, že onemocnět na silvestra musí stát za houby. Jakmile se ovšem z vašeho "Prvního si půjdu zaběhat." stane "Prvního si dám hamburger.", protože zaběhat si zkrátka nemůžete, zjistíte, že to vlastně není až tak špatné.

2.1.2020 v 20:33 | Karma: 13,90 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní

Michaela Piontková

Ostrom zdobek aneb Vánoce v pohodě

Návod na to, jak to o Vánocích (ne)dělat, se hodí nejspíš většině z vás. Vsadím se totiž, že právě panikaříte, neboť Štědrý den je za rohem a vy nestíháte, nemáte nic hotovo a přesně proto si čtete náhodné články na internetu.

22.12.2019 v 20:20 | Karma: 9,90 | Přečteno: 216x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Když nemáš IG, měj aspoň Bc.

Nahradí sociální sítě vzdělání? Lze je v některých případech považovat za nezbytné? O jejich reálném využití v různých profesích se dozvíte v dnešním článku.

17.10.2019 v 20:46 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Média

Michaela Piontková

Pointa Piontkové

Aneb fejeton pro všechny, kdož vyrůstali s nevyslovitelným příjmením. Proč jsem si musela čtyřikrát zkontrolovat název, než jsem klikla na tlačítko "publikovat", se dozvíte na konci článku.

13.10.2019 v 20:02 | Karma: 20,38 | Přečteno: 422x | Diskuse| Osobní

Michaela Piontková

Finále MY Model Contest 2019

Podzim se v módním průmyslu nese především ve znamení týdnů módy. Taktéž je to ovšem období, kdy se ukazuje spoustu nových tváří skrz modelingové soutěže. Mezi jednu z nich patří i MY Model Contest agentury MY Model Agency

10.10.2019 v 18:08 | Karma: 14,63 | Přečteno: 417x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 866x
Jmenuji se Míša, což zmiňuji pro případ, že jste mého jména napsaného obrovským písmem nad tímto textem nevšimli. 
Je mi 20. Vypadám na 15. Cítím se na 12 nebo 45 - nic mezi tím.
Doufám, že se vám mé články budou líbit.
Pokud ne, nevadí. Každý velký umělec byl přece někdy někým nepochopen.

Seznam rubrik